דרעי: "רק בנט, לפיד וליברמן רוצים בהקמת הממשלה, השאר מפחדים מהתקשורת"

אסתי פלד No Comments on דרעי: "רק בנט, לפיד וליברמן רוצים בהקמת הממשלה, השאר מפחדים מהתקשורת"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בריאיון סוער ומיוחד ל"מהדורה המרכזית" חושף את המהלכים מאחורי הקלעים להקמת ממשלת ימין וההכשלה המכוונת של בנט. ההרהורים על דבריו של מרן זיע"א כנגד הבית היהודי והאם דרעי יפרוש מהכנסת?

צילום: פלאש 90
17:55
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ראה"מ נחרץ: שום החלטה בהאג לא תפגע במטרות המלחמה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את התנהלותו של בנט אל מול הציבור החרדי, "בנט אמר – "לא נפגע בחינוך החרדי, אבל נקדם את החינוך הממלכתי". דרעי הבהיר את כוונתו של בנט, "הם מנסים לבטל את השפעת הרבנים".

דרעי סיפר, "עשינו השתדלות כדי שהממשלה הזאת לא תקום, מתוך המחנה כל מיני "משפיעי קהל" טוענים למה לא הזזנו את נתניהו. לא יכול לפרט – אבל נתניהו הסכים לכל הצעה של בנט וסער. פשוט הכול היה תפור מראש" חשף דרעי.

דרעי הוסיף ותקף את שקריו הבוטים של בנט ואמר, "אם בנט היה מקיים את הבטחותיו, מזמן היה פה ממשלת ימין מלא-מלא ללא עבאס. לא אכנס לשמועות על פרישת נתניהו. לפיד וליברמן מאוד רוצים את הממשלה, ואחרים לא, אבל הם מפחדים שהתקשורת תתקוף אותם", מסביר דרעי.

דרעי מעריך שזאת הישורת האחרונה של בנט בפוליטיקה, "בנט רץ לטווח קצר מאוד. הסקרים מראים שרוב ציבור ימינה מתנגדים, הוא נשאר בלי ציבור. בימין הוא גמר את הסיפור, והוא בונה על ציבור חדש" אומר דרעי.

על הדיווחים כי דרעי יפרוש אם ש"ס תלך לאופוזיציה, "אני לא פורש, פרסמו את זה בשבוע הבא ללא רשותי. השאלה היא טכנית – האם להישאר בחוץ ושטייב יישאר. אני עדיין מתלבט, הסבירו לי שבשלב הראשון חשוב שאני יישאר ואגבש את האופוזיציה".

על דבריו הקשים של מרן זיע"א אז כנגד הבית היהודי מספר דרעי, "אפי' אני שנחשב לתלמיד מובהק של מרן זיע"א, היה לי הרהורים למה מרן זצ"ל אמר כזה ביטוי קשה על הציונות הדתית "בית של גויים", אבל עכשיו הבנתי. זה דברי נבואה ממש. אנחנו רואים איך מתנהג מישהו ללא דעת תורה".



0 תגובות